Ondernemer (Eenmanszaak, VOF, Maatschap)

Als ondernemer richt u zich op de groei van uw bedrijf. U zoekt marktkansen én u wilt uw dagelijks werk goed organiseren. U bent intensief bij uw bedrijf betrokken en de belangen van uw klanten staan voorop.

Ook voor ons staan tevreden klanten centraal. ADO & Partners ondersteunt u daarom met actieve begeleiding, met tussentijdse managementinformatie en met advies op het gebied van administratieve en fiscale zaken. We werken dus nauw met u samen. Om uw bedrijfsvoering te perfectioneren, maar ook om te zorgen dat u optimaal gebruik maakt van de fiscale regelingen voor ondernemers.

Wij verzorgen voor u:

  • uw administratie;
  • uw aangiften omzetbelasting;
  • uw salarisadministratie en aangiften loonheffingen;
  • uw jaarrekening;
  • uw aangifte inkomstenbelasting;
  • het indienen van kredietrapportages bij de bank.

Abonnement

Wij kunnen uw complete administratie verzorgen, maar tussenvormen zijn ook mogelijk. U kunt bijvoorbeeld de administratie (deels) zelf boeken, desgewenst via internet. Zie hiervoor ook Online Boekhouden. Op basis van uw wensen stellen we een abonnement samen met een vooraf afgesproken, vaste prijs.

Aanvullende diensten

Afhankelijk van de ontwikkelingsfase van uw onderneming, zijn wij u aanvullend van dienst. U kunt daarbij denken aan advies op het gebied van bijvoorbeeld uw rechtsvorm of uw financiering, zowel zakelijk als privé. Wij kunnen hiervoor een gerenommeerde netwerkpartner inschakelen.

Neem contact met ons op.